آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، از زمانی که همه به یاد دارند، موسیقی بخش اصلی و جدانشدنی بزرگ ترین بازی های کمپانی اتلوس محسوب می شده و آهنگساز افسانه ای، شوجی مگورو، مسؤول این بخش بوده است. با این حال، این آهنگساز پس از 26 سال حضور در این شرکت، آن را ترک می نماید و اکنون به عنوان یک فریلنسر مستقل کار خواهد نمود.

آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد

به تازگی این به وسیله توسعه دهنده ژاپنی اعلام نموده که مگورو که در سال 1995 به این شرکت پیوسته بود، موقعیت خود را ترک نموده و اکنون به یک فریلنسر مستقل تبدیل شده است. اتلوس در اطلاعیه ی خود بیان نمود که از کار آزاد او پشتیبانی می نماید و بعلاوه به همکاری با او در عناوین بعدی ادامه خواهد داد. مگورو در طول سال ها در بعضی از بزرگ ترین و مهم ترین بازی های این کمپانی مشارکت داشته که از بین آن ها می توان به سری پرسونا و شین مگامی تنسی اشاره نمود. بعلاوه او تا زمان خروجش روی Project Re Fantasy هم کار می کرد. البته، با توجه به کار عالی مگورو روی موسیقی پرسونا در طول سال ها، باید به این نکته فکر کرد که این برای نسخه ششم این سری چه معنایی خواهد داشت و او چگونه در قسمت های بعدی این سری مشارکت خواهد نمود.

کمپانی کودانشا، یک سازمان مستقل پشتیبانی از توسعه دهندگان بازی، بعلاوه اعلام نمود که از او در توسعه یک بازی مستقل نو که در تاریخ 6 نوامبر (15 آبان 1400) در نمایشگاه INDIE Live Expo 2021 معرفی می گردد، پشتیبانی می نماید. طبق پروفایل توییتر مگورو، این یک بازی اکشن و نقش آفرینی در فضایی علمی تخیلی است و به مبازرات مبتنی بر تفنگ تمرکز می نماید.

در ادامه بیانیه شوجی مگورو آمده است:

او در ادامه گفت:

لازم به ذکر است که آخرین اثری که با همکاری مگورو عرضه شده، پرسونا 5 استرایکر است. این بازی هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید