احداث مرکز بزرگ تفریحی گردشگری در منطقه سراب قنبر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پای کار آمدن یک سرمایه گذار برای احداث مرکز بزرگ تفریحی گردشگری در منطقه سراب قنبر کرمانشاه اطلاع داد.

احداث مرکز بزرگ تفریحی گردشگری در منطقه سراب قنبر

علی اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای احداث مرکز تفریحی توریستی در منطقه سراب قنبر، گفت : یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این مرکز که دارای بخش های شهربازی و مراکز پذیرایی، اقامتی، ورزشی و ... می باشد، پای کار آمده است.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه در احداث این مرکز با سرمایه گذار حوزه توریستی همکاری خواهد داشت، گفت: این پروژه قرار است در مساحت حدود 10 هکتار احداث گردد و در فاز اول حدود 100 میلیارد تومان آورده سرمایه گذار خواهد بود و ما نیز حدود 50 میلیارد تومان به او تسهیلات خواهیم داد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان از شروع اجرای این پروژه ظرف یکی دو ماه آینده اطلاع داد و گفت: از آنجایی که در منطقه جنوب شهر کرمانشاه پروژه توریستی و مرکز تفریحی و تفریح چندانی نداریم، این پروژه به رونق توریستی در این منطقه و توزیع توریست در سطح شهر کرمانشاه یاری خواهد نمود.

وی یادآورشد: سراب قنبر منطقه نمونه توریستی است و با وجود اینکه زیرساخت توریستی چندانی ندارد، اما به علت داشتن طبیعتی زیبا در اواخر هفته میزبان توریستان زیادی است، بنابراین اجرای این طرح می تواند به تحول در توریستی منطقه یاری کند.

رشنو افزود: از طرفی این منطقه در مسیر کمربندی شرقی شهر کرمانشاه قرار گرفته است که این موضوع سبب می گردد تا توریستان راحت تر به آن دسترسی داشته باشند .

وبلاگ کاتالوگ و بروشور کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احداث مرکز بزرگ تفریحی گردشگری در منطقه سراب قنبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مرکز بزرگ تفریحی گردشگری در منطقه سراب قنبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید