اساسنامه فدراسیون فوتبال نگران کننده نیست، تبلیغات محیطی تاریخی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، حمید سجادی که برای تماشای بازی استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره واگذاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مبارک فوتبال ایران باشد. این یک تصمیم تاریخی بود. اتفاق ارزشمندی با همکاری و درایت فدراسیون فوتبال بود به ویژه آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به نفع آینده یک ورزش باشگاهی کشور. از این هماهنگی و وفاقی که برای اولین بار در ورزش باشگاهی و فوتبال شاهد هستیم تشکر می کنم. ان شاءالله خیر و برکاتش به مدیریت پیروز منابع در باشگاه ها برگردد.

اساسنامه فدراسیون فوتبال نگران کننده نیست، تبلیغات محیطی تاریخی شد

سجادی در پاسخ به سئوال وبلاگ کاتالوگ و بروشور مبنی بر نگرانی ها از عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و بند یک این اساسنامه تاکید نمود: نگران کننده نیست. در بند یک فدراسیون های جمهوری اسلامی آمده که نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند. در فوتبال خواسته فیفا این بوده که کلمه عمومی حذف و به صورت غیر عمومی باشد.

وی ادامه داد: قول و قرارهایی قبل از دولت نو گذاشته شده که به آن پایبند بوده و پیگیر هستیم. دولت موافقت نموده و اساسنامه را تایید نموده است که در حال حاضر برای تصویب در مجلس است. امیدوارم این اساسنامه با حمایتی که از مجلس در ورزش دیده ایم و به خصوص فوتبال که ورزش موفقی بوده و یک سال باخت نداشته و صعود سریعی به جام جهانی داشته، تصویب گردد. به مدیریت فدراسیون هم بابت نحوه اداره فوتبال و تیم ملی تبریک می گویم.

وزیر ورزش درباره زمان انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد:بگذارید بازی خوب دربی را پشت سر بگذاریم.

سجادی در سرانجام در مورد بحث ورود بانوان به استادیوم ها هم گفت: در حال آنالیز هستیم با نظر مساعد ان شاءالله!

منبع: خبرگزاری مهر

به "اساسنامه فدراسیون فوتبال نگران کننده نیست، تبلیغات محیطی تاریخی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسنامه فدراسیون فوتبال نگران کننده نیست، تبلیغات محیطی تاریخی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید