ایستگاه سلامت در مراکز اقامتی خراسان شمالی راه اندازی شد، تشکیل کمیته ای ویژه در اداره کل استان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی ایستگاه سلامت در مراکز اقامتی خراسان شمالی، تأکید کرد: دستورالعمل های لازم به مدیران این واحدها ابلاغ شده و در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه گردهمایی و مراسم در تأسیسات گردشگری استان ممنوع است.

ایستگاه سلامت در مراکز اقامتی خراسان شمالی راه اندازی شد، تشکیل کمیته ای ویژه در اداره کل استان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز آدینه 9 اسفندماه 98 از انجام اقدامات کنترلی در تأسیسات گردشگری این استان با هدف حفظ سلامت مسافران و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اطلاع داد.

یزدان پناه اضافه نمود: کمیته ای در این اداره کل برای نظارت بر فرایند اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا که از سوی مقام عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شده، تشکیل شده است.

او به تشدید نظارت ها بر تأسیسات گردشگری اشاره و مطرح نمود: این نظارت ها با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی به صورت روزانه انجام می گردد و مدیران واحدهای زیرمجموعه ملزم به اجرای دستورالعمل های مربوطه و ضدعفونی مداوم محل فعالیت خود هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهار کرد: بوم گردی های استان با هدف حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر امتناع می نمایند و سایر مجموعه های اقامتی و پذیرایی نیز باید در صورت مشاهده موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا، سریعا به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: همچنین مسافرانی که از مبدأ استان های آلوده به بیماری در مراکز اقامتی پذیرش می شوند باید این مسئله را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

یزدان پناه با اشاره به اینکه از ظرفیت راهنمایان گردشگری استان در بحث اطلاع رسانی توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی مرتبط استفاده می گردد، گفت: جریان گردشگری استان در رابطه با این موضوع توجیه شده و اقدامات پیشگیرانه انجام می گردد.

منبع: میراث آریا

به "ایستگاه سلامت در مراکز اقامتی خراسان شمالی راه اندازی شد، تشکیل کمیته ای ویژه در اداره کل استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه سلامت در مراکز اقامتی خراسان شمالی راه اندازی شد، تشکیل کمیته ای ویژه در اداره کل استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید