بازگشایی مدارس در آمریکا، بستری 19 هزار کودک در یک هفته

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، با آغاز بازگشایی مدارس، هفته گذشته بیش از 200 هزار کودک و نوجوان در آمریکا کرونا مثبت شدند. بعلاوه در هفته گذشته بیش از 19 هزار کودک در بیمارستان بستری شدند که رکوردی بی سابقه محسوب می گردد.

بازگشایی مدارس در آمریکا، بستری 19 هزار کودک در یک هفته

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از دیلی میل، براساس اطلاعات موجود، با شروع بازگشایی مدارس، هفته گذشته بیش از 200 هزار کودک و نوجوان در آمریکا کرونا مثبت شدند. بعلاوه در هفته گذشته بیش از 19 هزار کودک در بیمارستان بستری شدند که رکوردی بی سابقه محسوب می گردد.

موارد ابتلا به کووید 19 در میان بچه ها همزمان با شروع سال تحصیلی به بالاترین حد خود رسیده و برای نخستین بار تنها در طول یک هفته، 19 هزار کودک بستری شدند که بالاترین اندازه بستری بچه ها از ابتدای همه گیری است.

مدارس سراسر ایالات متحده برای مقابله با افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 مجبور به تعطیلی شده اند، هرچند CDC از آنها خواسته تا استراتژی هایی را برای باز ماندن مدارس اجرا نمایند.

آموزشگاه اطفال آمریکا (AAP) گزارش داد که در هفته پایانی ماه آگوست، تست 200 هزار کودک مبتلا به کووید 19 مثبت شد که برای دومین بار در طول یک هفته به این اندازه رسیده است.

موارد و موارد مرگ و میر در سراسر آمریکا در هفته های اخیر افزایش یافته است، بعضی از استان ها در این هفته تعداد بی سابقه ای از عفونت ها را ثبت نموده اند.علی رغم افزایش موارد اخیر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) گزارش می دهد که یادگیری حضوری تا زمانی که مدارس از دستورالعمل های آژانس پیروی نمایند، ایمن است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "بازگشایی مدارس در آمریکا، بستری 19 هزار کودک در یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس در آمریکا، بستری 19 هزار کودک در یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید