تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/خوزستان فرماندار اهواز با اشاره به بازدید از فرایند فعالیت اصناف، گفت: تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می گردد و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار

جمال عالمی نیسی در حاشیه بازدید از فرایند فعالیت اصناف بازار اهواز که امروز (4 اردیبهشت ماه) انجام شد، اظهار کرد: پس از ابلاغ موضوع فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، نظارت بر اجرای این طرح در دستور کار ادارات ذیربط نهاده شد و در این راستا، اکیپ های بازرسی تشکیل و بازدید از فرایند فعالیت اصناف شروع شد.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، وی اضافه کرد: هدف از این بازدیدها این است که آنالیز گردد اصناف تا چه حد به پروتکل بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت عمل می نمایند؛ تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت ننموده اند داده می گردد و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد. امروز کوشش داریم که کار به پلمب نرسد و تنها تذکر خواهیم داد.

فرماندار اهواز مطرح کرد: بازدید از اصناف توسط هشت تیم انجام می گردد و قرار است از فردا، آدینه تقسیم کار انجام گردد و چهار تیم در شرق اهواز و چهار تیم در غرب اهواز فعال شوند.

وی توضیح داد: از ظرفیت اتاق اصناف و اتحادیه ها نیز استفاده خواهیم کرد. مامورین اتحادیه ها نیز باید به واحدهای خود تذکر دهند تا علاوه بر فعالیت اصناف و کسب و کار، نکات بهداشتی رعایت گردد و از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

عالمی نیسی اعلام کرد: امروز از چند واحد صنفی از جمله نانوایی ها، رستوران ها و فروشگاه های میوه و تره بار بازدید شد که بعضی از اصناف به خوبی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نموده بودند اما بعضی نواقصی داشتند که به آن ها تذکر داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید