تصاویر : وضعیت ناخوشایند ترامپ در افتتاحیه نشست سران آ.سه.آن

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در مراسم افتتاحیه نشست سران اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) رییس جمهور آمریکا در وضعیت ناخوشایندی قرار گرفت.

تصاویر : وضعیت ناخوشایند ترامپ در افتتاحیه نشست سران آ.سه.آن

به گزارش انتخاب؛ دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که برای شرکت در نشست سران آ.سه.آن به مانیل فیلیپین رفته است در مراسم افتتاحیه شرکت کرد.

افتتاحیه این رویداد به شکل سنتی به شیوه ای است که رهبران کشورهای شرکت کننده در کنار یکدیگر می ایستند و دست های یکدیگر را به شکل ضربدری می گیرند.

ترامپ که در کنار رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین و نخست وزیر ویتنام ایستاده بود به سختی توانست دست دوترته را بگیرد.

در این میان دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه خود را به زحمت نینداخت و به شکل معمولی دست دو رهبر کناری اش را گرفت.

سی و یکمین نشست سران اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) از امروز به صورت رسمی و به ریاست رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین آغاز به کار کرد.

رهبران 10 کشور عضو این اتحادیه منطقه ای به همراه شرکای گفتمانی خود که شامل برخی از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی هستند، در این نشست مباحث سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی - اجتماعی را مورد بحث و گفت وگو قرار می دهند.

دوترته در سخنرانی افتتاح این نشست گفت: یک ماه پیش نیروهای امنیتی فیلیپین شهر مراوی را از چنگال تروریست ها که حمایت خود را از داعش اعلام نموده بودند نجات دادند.

وی در ادامه سخنرانی خود با این عنوان که خشونت و افراط گرایی، صلح و ثبات منطقه را به خطر انداخته اند، اعلام نمود: این تهدیدات مرز نمی شناسند، دزدی های دریایی و سرقت ها مسلحانه در دریاها رشد و تجارت منطقه ای و جهانی را به خطر انداخته اند.

منبع: انتخاب

به "تصاویر : وضعیت ناخوشایند ترامپ در افتتاحیه نشست سران آ.سه.آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر : وضعیت ناخوشایند ترامپ در افتتاحیه نشست سران آ.سه.آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید