حداقل حقوق بازنشستگان در 1401 معین شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز حداقل حقوق بازنشستگان برای سال آینده را 5 میلیون تومان تصویب کردند.

حداقل حقوق بازنشستگان در 1401 معین شد

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در گفت وگو با تسنیم، در تشریح مصوبات جلسه ظهر امروز این کمیسیون، اظهار کرد: با مصوبه اعضای کمیسیون حداقل حقوق دریافتی بازنشستگان 5 میلیون تومان تعیین شد. همچنین با مصوبه اعضا حقوق همه در سال آینده حداقل 10 درصد افزایش خواهد یافت.

وی اضافه نمود: همچنین هرگونه افزایش هزینه های پرسنلی با استفاده از اختیرات مجامع عمومی شرکت ها و موسسات در مغایرت با لایحه بودجه سال 1401 هم غیرقانونی و هم پیگرد قانونی دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه بیان نمود: حداکثر حقوق ها نیز در سال آینده 7 برابر حداقل حوقق مصوب شد که با مصوبه امروز کمیسیون حداقل حقوق ها در سال آینده 5 میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شد.

زارع گفت: در جلسه امروز درباره مالیات بر حقوق ها نیز بررسی شد که به دلیل پیشنهادات به نتیجه نرسیدم؛ لازم به ذکر است که دولت در لایحه بودجه سال آینده حقوق ها تا 5 میلیون تومان را از مالیات معاف کرده است.

منبع: فرارو

به "حداقل حقوق بازنشستگان در 1401 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل حقوق بازنشستگان در 1401 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید