خبرنگاران مسابقات جام جهانی ژیمناستیک با حضور ایران در باکو شروع شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، باکو - خبرنگاران - مسابقات جام جهانی ژیمناستیک برای کسب سهمیه المپیک تابستانی توکیو -2020 روز پنجشنبه با حضور ایران در سالن فدراسیون ملی ژیمناستیک جمهوری آذربایجان در باکو شروع شد.

خبرنگاران مسابقات جام جهانی ژیمناستیک با حضور ایران در باکو شروع شد

در این مسابقات چهار روزه 158 ورزشکار از 42 کشور از جمله تیم ملی دو نفره ایران شامل سعید کیخا و مهدی احمد کهنی برندگان مدال نقره مسابقات جام دنیای استرالیا به سرمربیگری محمدرضا خیرخواه رقابت می نمایند.

در دو روز نخست این مسابقات ژیمناستیک های حاضر رقابت های مقدماتی را انجام می دهند و در دو روز دیگر نیز مرحله فینال برگزار می گردد و سعید کیخا در وسیله خرک حلقه و مهدی احمد کهنی در وسیله دارحلقه به رقابت خواهند پرداخت.

محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم اعزامی ایران به این مسابقات به خبرنگار وبلاگ کاتالوگ و بروشور گفت: هر دو ورزشکار کشورمان نائب قهرمان مسابقات جام دنیای اخیر برگزار شده در استرالیا که برای اولین بار کسب کردیم ، هستند .

وی اضافه کرد:در حال حاضر سعید کیخا رتبه چهارم دنیا را دارد و اگر در این مسابقات در باکو هم بتواند پیروز گردد گامی بزرگی در راه کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو -2020 برمی دارد و بنا بر این وی شانس زیادی در این زمینه دارد.

خیرخواه در بخشی از سخنان خود از مساعدت و کوشش های وزارت ورزش و جوانان و نیز فدراسیون ژیمناستیک ایران برای حضور ورزشکاران ایران در این مسابقات جام دنیای در باکو ابراز قدردانی کرد و گفت : با وجود مسدود بودن مرز دو کشور به دلیل شیوع کرونا فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش و جوانان با تمهیدات لازم توانستند زمینه حضور تیم ایران در این مسابقات را فراهم نمایند.

.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسابقات جام جهانی ژیمناستیک با حضور ایران در باکو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات جام جهانی ژیمناستیک با حضور ایران در باکو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید