لهستان در پی انتقام از تیم ملی والیبال ایران!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال لیگ ملت های سال 2022 درحالی برگزار خواهد شد که در یکی از مهمترین بازی ها، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال لهستان خواهد رفت.

لهستان در پی انتقام از تیم ملی والیبال ایران!

ایران در اولین رقابت خود در هفته سوم لیگ ملت های 2022 والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی مهیج توانست این تیم را شکست دهد. پیروزی بلندقامتان ایران درحالی به دست آمد که لهستان میزبان ایران در این رقابت بود و ملی پوشان ایران توانستند جلوی چشم حدود 10 هزار طرفدار لهستانی، این تیم را شکست دهند. هم چنین تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت های المپیک 2020 توکیو به مصاف لهستان رفت و در یک دیدار حساس و نفس گیر به برتری 3 بر 2 رسید.

حال پس از پیروز های والیبال ایران در رقابت های گذشته، والیبال لهستان در پی انتقام از شکست های خود است. پلست لهستان در گزارشی به این بازی ها پرداخت و نوشت: لهستان فرصت دارد تا در یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال شکست 3 بر 2 خود مقابل ایرانی ها که در خاک لهستان به دست آمد را جبران کند.

طبق برنامه ریز های اجرا شده تیم ملی والیبال ایران پنج شنبه 30 تیر از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف لهستان خواهد رفت.

رقابت این دو تیم درحالی است که ملی پوشان والیبال لهستان و کاپیتان این تیم اعتقاد دارند که بازی مقابل ایران با پیروزی والیبال لهستان به پایان خواهد رسید. این صحبت ها درحالی است که تیم عطایی پیروز شده هماهنگی لازم را در بازی های گذشته پیدا کند.

والیبال ایران در هفته دوم و سوم لیگ ملت های والیبال توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و حالا شاگردان عطایی باید در یک بازی حساس بار دیگر مقابل لهستان، صف آرایی خواهند کرد.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها 2022 (به وقت ایران):

چهارشنبه 29 تیر

آمریکا- برزیل ساعت 20:30

ایتالیا- هلند ساعت 23:30

روز پنج شنبه 30 تیر

فرانسه- ژاپن ساعت 20:30

لهستان- ایران ساعت 23:30

منبع: فرارو

به "لهستان در پی انتقام از تیم ملی والیبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لهستان در پی انتقام از تیم ملی والیبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید