درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: 7 نفر از فرهنگیان فارسی توانستند در اولین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی حائز مقام شوند.

درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی

جهانبخش بانشی دوشنبه 13 دی به وبلاگ کاتالوگ و بروشور گفت: جشنواره تجارب و ایدههای برتر اردویی و اردوگاهی با هدف تجمیع، تدوین و بهره برداری از ایدهها، تجربیات و توانمندیهای فعالان اردویی و اردوگاهی سراسر کشور از طرف وزارت متبوع طراحی و اجرا شد.

او با بیان اینکه از فارس 350 نفر از فرهنگیان در این جشنواره شرکت کردند، اضافه کرد: اردوهای دانش آموزی فرآیندی آموزشی، تربیتی و چند رسانهای است که میتواند ضمن تأمین هدفهای کوتاه مدت آموزشی و تربیتی، زمینه بروز و تحقق اهداف بلند مدت را نیز فراهم کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: برنامه ریزی و نظارت هوشمندانه از فرصت اردوها و فعالیتهای گروهی و اجتماعی دانش آموزی به عنوان راهبردی کلان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحتهای شش گانه تربیتی برای نیل به اهداف دورههای تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بانشی گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای سیاستگذاری برای متناسب سازی موضوعات اردوهای دانش آموزی به عنوان یکی از موثرترین ابزار برای تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری دانش آموزان و قراردادن آنها در فضا و محیط طبیعی پرنشاط و شاداب، نیازمند همراهی و اخذ تجربیات تخصصی و ایدههای برتر اردویی و اردوگاهی از سوی مربیان و دانش آموزان است.

او گفت: به همین منظور اولین جشنوره کشوری تجارب و ایدههای برتر اردویی و اردوگاهی به وسیله وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید و علاقمندان و دست اندرکاران فعالیتهای اردویی و اردوگاهی با ثبت خاطرات و تجربیان مانگار، ارائه پیشنهادهای مدون و عملیاتی و فراوری آثار فاخر گنجینه ارزشمند را مستند و ماندگار کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: سعید عزیزی از ناحیه 2 شیراز در رشته ایدههای اردویی، علیرضا دوستی از اداره کل در رشته ایدههای اردویی، نرگس خاتون اسفندیاری از ناحیه 4 شیراز در رشته دل نوشته و خاطره و خانم آمنه صحرابان از کازرون در رشته روایتگری حایز مقام برتر کشوری شدند.

بانشی اضافه کرد: بعلاوه خانم لیلا رشیدی از اداره کل آموزش و پرورش در رشته نوشتاری، رویا زارعیان از ناحیه 2 شیراز در رشته نوشتاری و مریم مهبودی از ناحیه 3 شیراز در رشته نوشتاری صاحب مقام برتر کشوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش فرهنگیان فارس در جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید