روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به شرایط روستاهایی که راه ارتباطی آنها قطع شده بود، اضافه نمود: دسترسی به برخی روستاها با ماشین های سنگین و کمک دار و به سختی امکانپذیر است و باید آب فروکش کند تا بتوانیم دسترسی راحت تری داشته باشیم اما خوشبختانه در حال حاضر روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم.

روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم

مجید سعیدی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور درباره آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اظهار کرد: اوضاع مناطق سیل زده از حالت اضطرار خارج شده و اقدامات بعدی و امدادی هم اکنون در این مناطق در حال انجام است و سعی می کنیم سرعت کارهای امدادی و اقداماتی را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه به تدریج راه های روستایی که تخریب شده بود، در حال بازگشایی هستند و تیم های ارزیاب در مناطق مختلف حضور دارند و کمک های امدادی در بین مردم در حال توزیع شدن است شرح داد: دستگاه های خدمات رسان در حال تلاش هستند و آب و برق روستاهایی که قطع شده بود، در حال وصل شدن است و همچنین دامپزشکی دفن بهداشتی دام های تلف شده را آغاز کرده و جهاد کشاورزی کار برآورد خسارت به این بخش را انجام می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان بیان کرد: تلاش می کنیم تا آخر وقت امروز بسکمک از کارهای لازم را در مناطق سیل زده انجام دهیم اما به دلیل اینکه خسارت و تخریب راه ها زیاد است، مسائل زیادی به وجود آمده و کار به سختی پیش می رود.

سعیدی با اشاره به شرایط روستاهایی که راه ارتباطی آنها قطع شده بود، افزود: دسترسی به برخی روستاها با ماشین های سنگین و کمک دار و به سختی امکانپذیر است و باید آب فروکش کند تا بتوانیم دسترسی راحت تری داشته باشیم اما خوشبختانه در حال حاضر روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی با حالت اضطراری در استان کرمان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید