سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/خراسان رضوی افشین داوری طی حکمی از سوی وزیر ورزش وجوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی منصوب شد.

سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با حضور بنیامین شکوه فر، معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش، خسرو قمری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش، افشین داوری، سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق ورزش وجوانان خراسان رضوی، امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، رؤسای بعضی از ادارت ورزش وجوانان و هیات های ورزشی خراسان رضوی در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار گردید.

فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق ورزش وجوانان خراسان رضوی، روز 13 مهر با توجه به فرارسیدن موعد بازنشستگی اش از سمت خود کنار رفت و افشین داوری به عنوان سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید. داوری در آخرین سمت خود به عنوان مدیرکل ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش وجوانان مشغول به فعالیت بود. وی سال ها قبل مدیر تربیت بدنی خراسان بود. به جز تربیت بدنی خراسان، داوری پیش از این سابقه ریاست و سرپرستی فدراسیون های ورزشی مختلفی از جمله دوومیدانی، بوکس، والیبال، ناشنوایان و دوچرخه سواری را در کارنامه دارد.

افشین داوری، سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق ورزش وجوانان این استان اظهار کرد: قطعا رضایت مندی مهم ترین ابزاری است که در این دولت باید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در زمان حضورم در اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی تیم خوبی داشتیم و مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا را در مشهد میزبانی نموده و این آب و خاک را به دنیایان معرفی کردیم. مقداری از آن افتخارات فاصله گرفته ایم اما با همدلی و شعار رضایت مندی مراجعین، مردم و جوانان به آن دوران بازگردیم. یقین دارم که وزارت ورزش به خاطر امام رضا(ع) حمایت خواهد نمود.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: احتیاج داریم در کنار امام مهربانی ها بتوانیم تمام آمال و آرزوهای خود را بیان نموده و به آن دست یابیم. تیم خوب و توانمندی در اداره کل ورزش جوانان فعلی روی کار است. امیدوارم با این تیم کارآمد، باعث رشد و توسعه بیشتر ورزش در خراسان رضوی شویم.

داوری توضیح داد: از تمام همکارانم در اداره کل ورزش وجوانان، ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها و هیات های استانی تقاضا دارم که به گذشته بازنگردند و برای دست یابی اهداف خود رو به جلو حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید