سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رییس شرکت سی دی پراجکت رد، سازنده سایبرپانک، باور دارد که این بازی در آینده یک اثر بسیار خوب تلقی خواهد شد. البته زمانی که مسائل آن رفع شده باشد.

سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید

در یک مصاحبه آدام کیچینسکی (Adam Kicinski) درباره شرایط سایبرپانک در آینده صحبت کرد. او گفت که با وجود عرضه نه چندان خوب بازی در ماه دسامبر سال 2020، در آینده از این بازی به عنوان یک عصر خوب یاد خواهند کرد. او در مصاحبه خود گفت:

کیچینسکی در مصاحبه گفت که تیم سازنده همچنان در حال کار روی بهبود بازی است. طبق گفته های او آپدیت نسل نو سایبرپانک هم در حال ساخت است و عامل اصلی ساخت این به روزرسانی هم عرضه آن روی کنسول های نسل 8 بود.

سایبرپانک عملا در ابتدا روی کنسول های نسل 8 قابل بازی نبود. افت فریم های متعدد، زمان اجرای طولانی و باگ های بسیار باعث شد تا حتی پلی استیشن آن را از فروشگاه خود حذف کند. البته سونی پس از برطرف مسائل این بازی را به فروشگاه خود بازگرداند.

کیچینسکی بیان کرد که سایبرپانک در سال 2021 میلادی دیگر به روزرسانی دریافت نخواهد کرد. بعلاوه به روزرسانی این بازی برای نسل نو کنسول ها در یک چهارم اول سال 2022 (تا بهار سال 1401) عرضه خواهد شد. در کنار این موضوع، یک آپدیت 1.5 هم عرضه خواهد شد که قابلیت های بسیار زیادی در آن وجود دارد. کیچینسکی در ادامه شرح داد:

سی دی پراجکت رد نقشه راهبردی خود را در ماه اکتبر میلادی عوض کرد. طبق این نقشه نو به روزرسانی نسل 9 این بازی در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

حدود 6 ماه پیش بود که سی دی پراجکت رد بیان کرد که باور دارد سایبرپانک در حالت رضایت بخشی واقع شده است. این بیانیه بعد از اعتراضات بسیار به شرایط بازی در زمان عرضه بود. برنامه پس از عرضه این بازی هم به خاطر شرایط بد آن، تغییرات زیادی کرد. سر انجام در ماه شهریور سایبرپانک اولین بسته الحاقی خود را دریافت کرد.

به طور کلی سایبرپانک در این مدت فراز و نشیب های زیادی داشت و کاملا ناقص عرضه شد. چیزی که بیشتر افراد به آن اعتقاد دارند این است که سایبرپانک برای نسل 8 مناسب نبوده و نباید روی این کنسول ها عرضه می شد. هرچه هم شرکت سازنده کوشش کند تا بازی را بهبود بخشد باز هم زمان اجرای بازی به دلیل سیستم قدیمی بسیار طولانی خواهد بود.

منبع: VideoGamesChronicles.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید