نرم افزار و اپلیکیشن

امکان ارسال رایگان پیامک در پروازهای ترکیش

ترکیش ایرلاین قرار است با شعار از پیام رسانی نامحدود لذت ببرید (Enjoy Limitless Messaging) امکان ارسال نامحدود و رایگان پیامک در پروازهای ترکیش را برقرار کند. مسافران ترکیش ایرلاین از این پس می توانند از طریق اپلیکیشن واتس اپ یا سایر پیام رسان ها در طول پرواز با...

21 فروردین 1402

هدایای ایرانسل برای یلدای پرچله 1401 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سال جاری در شب یلدا، طولانی ترین شب سال 1401، در کنار دورهمی های خانوادگی، ارتباطات دیجیتال نیز پیوندها را میان خانواده ها برقرار نموده و در کنار هم بودن را حتی از فاصله های دور، معنا می بخشد. اولین و بزرگترین...

3 دی 1401

صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت هفته آینده از اپ استور حذف می گردد

اینطور که به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد پشتیبانی از صفحه کلید SwiftKey را در iOS متوقف کند؛ به همین دلیل این اپلیکیشن در تاریخ 13 مهر به صورت کامل از اپ استور حذف خواهد شد.

7 مهر 1401

نقدها و نمرات بازسازی لست آو آس منتشر شد؛ نسخه ای زیباتر از یک داستان کلاسیک

نسخه بازسازی شده بازی تحسین شده و محبوب استودیو ناتی داگ یعنی بازی لست آو آس با نام کامل لست آو آس پارت 1 این هفته برای پلی استیشن 5 منتشر شد و قبل از عرضه، بررسی های نشریه های مختلف از این بازی به انتشار رسید.

14 شهریور 1401

نمره قبولی مدافع چپ غیرتخصصی پرسپولیس؛ نعمتی جایگزینی مناسب برای امیری

تهران (پانا) - مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل به یکی از کم نقص ترین بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است.

9 شهریور 1401

سیستم تازه موشن کپچر فیفا 23 این بازی را از همیشه واقعی تر می کند

فیفا 23 (FIFA 23) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار سال 2022 است. الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تمام تلاش خود را کرده تا شماره 23 از 22 بهتر باشد. به همین دلیل فیفا 23 از همه عناوین قبلی فیفا گسترده تر است. از طرفی الکترونیک آرتز تمام تلاش خود را کرده تا فیفا 23 از همیشه واقعی...

11 مرداد 1401

قابلیت نو واتساپ برای چت های گروهی

واتساپ اخیرا چندین ویژگی برای چت های گروهی منتشر نموده است. پس از ارائه قابلیت افزایش ظرفیت شرکت کنندگان یک گروه از 256 به 512 عضو، این اپلیکیشن در حال توسعه عملکردی است که به کاربران این امکان را می دهد تا بی صدا و بدون اطلاع سایر اعضا از گروه خارج شوند.

10 مرداد 1401

آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد

از زمانی که همه به یاد دارند، موسیقی بخش اصلی و جدانشدنی بزرگ ترین بازی های کمپانی اتلوس محسوب می شده و آهنگساز افسانه ای، شوجی مگورو، مسؤول این بخش بوده است. با این حال، این آهنگساز پس از 26 سال حضور در این شرکت، آن را ترک می نماید و اکنون به عنوان یک فریلنسر...

27 تیر 1401

چگونه حفره دوربین سلفی گلکسی S22 را به نمایشگر باتری و اعلانات تبدیل کنید

اگر گوشی گلکسی S22 شما از نشان گر LED باتری یا اعلانات بهره نمی برد ولی خیلی به چنین قابلیتی احتیاج دارید، نگران نباشید. چرا که اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند حفره دوربین سلفی گوشی را به نشان گر اعلانات یا باتری تبدیل نمایند.

27 خرداد 1401

آنالیز تحلیل تبادلی در روانشناسی

انجمن علمی دانشجویی روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد نشست دیگری از سلسله نشست های معرفی رویکردهای درمانی در روان شناسی را برگزار می نماید.

23 اردیبهشت 1401

امضای تفاهم نامه مابین هلدینگ داده پردازی پارسیان و وزارت میراث فرهنگی

میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، امضای تفاهم نامه مابین هلدینگ داده پردازی پارسیان و وزارت میراث فرهنگی انجام شد.

22 اردیبهشت 1401

ساخت اولین دستگاه طیف سنج از طریق دانش بنیان ها، دقت آزمون شناسایی ویروس کرونا افزایش می یابد

یک محصول ایران ساخت با تست راستی آزمایی استخراج دی ان ای از فرد مبتلا به کرونا، صحت تست های پی سی آر را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.

14 اردیبهشت 1401

سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید

رییس شرکت سی دی پراجکت رد، سازنده سایبرپانک، باور دارد که این بازی در آینده یک اثر بسیار خوب تلقی خواهد شد. البته زمانی که مسائل آن رفع شده باشد.

26 دی 1400

راهنمای خرید تبلت برای نوروز 1400

نوروز 1400 یک نوروز معمولی نیست. نوروز 1400 آغاز یک قرن تازه و یک دوره تازه است که می تواند مجذوب کننده و هیجان انگیز هم باشد. بنابراین فرصت خوبی برای خرید محصولات الکترونیکی و گجت های تازه است تا تغییرات بزرگی را وارد زندگی ما کنند. با این حال بازار گجت ها...

17 مهر 1400

دولت کانادا اخیرا فهرستی از 85 هزار شغل تابستانی برای جوانان کانادایی منتشر کرده است

دولت کانادا به طور رسمی فهرست شغل های موجود در طرح مشاغل تابستانی را منتشر نمود. از سال 2015 دولت کانادا هرساله فرصت های شغلی مناسبی را در قالب برنامه مشاغل تابستانه برای 70 هزار جوان کانادایی فراهم کرده است.

9 شهریور 1400

بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد

در نوشته نوی که در سایت رسمی بازی فیفا 22 منتشر شده است، طراح ارشد این اثر توضیحات تازه ای را درباره برخی از ویژگی های نو بخش کریر مود (Career mode) ارائه داده است.

24 مرداد 1400

استوری پولی به اینستاگرام می آید

اینستاگرام تایید کرد سرگرم کار روی قابلیت جدیدی به نام استوری های انحصاری است که مشابه سرویس اشتراکی توییتر است.

10 مرداد 1400

دو نشریه دانشگاه علوم پزشکى قم به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 راه یافت

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم از راهیابی دو نشریه دانشگاه علوم پزشکی قم به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 اطلاع داد.

10 مرداد 1400

خودروی الکتریکی مفهومی تازه ولوو یک مانیفیست برای آینده است: پیمایش هزار کیلومتر با یک بار شارژ

ولوو از یک خودروی مفهومی تازه رونمایی کرد که آینده خودروهای کاملا برقی این خودروساز سوئدی را ترسیم می نماید.

25 تیر 1400

راه های خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان

به گزارش خبرنگاران، در راستای اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب پنجم آذرماه 99 مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد تمامی مالکان و سرپرستان خانوار، املاک تحت تملک و محل اقامت خانوار خود را از 19 فروردین 1400 با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور...

12 اردیبهشت 1400
تعداد: (33)