بازی رایانه ای و کنسول بازی

نقدها و نمرات بازسازی لست آو آس منتشر شد؛ نسخه ای زیباتر از یک داستان کلاسیک

نسخه بازسازی شده بازی تحسین شده و محبوب استودیو ناتی داگ یعنی بازی لست آو آس با نام کامل لست آو آس پارت 1 این هفته برای پلی استیشن 5 منتشر شد و قبل از عرضه، بررسی های نشریه های مختلف از این بازی به انتشار رسید.

14 شهریور 1401

نمره قبولی مدافع چپ غیرتخصصی پرسپولیس؛ نعمتی جایگزینی مناسب برای امیری

تهران (پانا) - مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل به یکی از کم نقص ترین بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است.

9 شهریور 1401

سیستم تازه موشن کپچر فیفا 23 این بازی را از همیشه واقعی تر می کند

فیفا 23 (FIFA 23) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار سال 2022 است. الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تمام تلاش خود را کرده تا شماره 23 از 22 بهتر باشد. به همین دلیل فیفا 23 از همه عناوین قبلی فیفا گسترده تر است. از طرفی الکترونیک آرتز تمام تلاش خود را کرده تا فیفا 23 از همیشه واقعی...

11 مرداد 1401

آهنگساز معروف سری بازی های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد

از زمانی که همه به یاد دارند، موسیقی بخش اصلی و جدانشدنی بزرگ ترین بازی های کمپانی اتلوس محسوب می شده و آهنگساز افسانه ای، شوجی مگورو، مسؤول این بخش بوده است. با این حال، این آهنگساز پس از 26 سال حضور در این شرکت، آن را ترک می نماید و اکنون به عنوان یک فریلنسر...

27 تیر 1401

سی دی پراجکت: سایبرپانک 2077 به تدریج اعتبارش را پیدا می نماید

رییس شرکت سی دی پراجکت رد، سازنده سایبرپانک، باور دارد که این بازی در آینده یک اثر بسیار خوب تلقی خواهد شد. البته زمانی که مسائل آن رفع شده باشد.

26 دی 1400

بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد

در نوشته نوی که در سایت رسمی بازی فیفا 22 منتشر شده است، طراح ارشد این اثر توضیحات تازه ای را درباره برخی از ویژگی های نو بخش کریر مود (Career mode) ارائه داده است.

24 مرداد 1400

برای هر کاری چه سرعت اینترنتی لازم دارید؟

سرعت آپلود بسته به ISP شما (ارایه دهنده خدمات اینترنتی)، نوع اتصال اینترنتی که استفاده می کنید (از قبیل: DSL، کابل یا فیبر) و موقعیت مکانی شما می تواند متفاوت باشد. از طرفی به طور کلی، نرخ دانلود همواره بالاتر از نرخ آپلود است.

15 خرداد 1399