قابلیت نو واتساپ برای چت های گروهی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، واتساپ اخیرا چندین ویژگی برای چت های گروهی منتشر نموده است. پس از ارائه قابلیت افزایش ظرفیت شرکت کنندگان یک گروه از 256 به 512 عضو، این اپلیکیشن در حال توسعه عملکردی است که به کاربران این امکان را می دهد تا بی صدا و بدون اطلاع سایر اعضا از گروه خارج شوند.

قابلیت نو واتساپ برای چت های گروهی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اخیرا این پیان رسان محبوب در حال برنامه ریزی برای ارائه ویژگی دیگری برای گروه ها است؛ ویژگی نو به کاربران این امکان را می دهد تا شرکت نمایندگان قبلی گروهی که عضو آن هستند را مشاهده نمایند.

به گزارش WABetaInfo پس از آغاز توسعه این ویژگی برای نسخه اندروید، واتساپ در کوشش است تا این عملکرد را به نسخه iOS این اپلیکیشن نیز اضافه کند. با استفاده از ویژگی Past Participants کاربران می توانند ببینند چه کسی در 60 روز گذشته گروهی را ترک نموده یا از آن حذف شده است. در بروزرسانی های آینده، گزینه نوی در انتهای فهرست اعضای گروه اضافه خواهد شد که این امکان را به کاربران می دهد تا ببینند چه کسانی در 60 روز گذشته عضو این گروه بوده اند.

به لطف ویژگی نو، پیگیری افرادی که گروه واتساپ را ترک نموده اند، آسان تر خواهد شد. اخیراً واتساپ امکان واکنش نشان دادن به پیغام ها با استفاده از همه ایموجی ها را منتشر نموده است. پیش از این، ارائه واکنش فقط با استفاده از شش ایموجی امکان پذیر بود. این پیغام رسان بعلاوه انتقال تاریخچه چت از اندروید به iOS را نیز به وسیله اپلیکیشن Move to iOS امکان پذیر نموده است.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو

به "قابلیت نو واتساپ برای چت های گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو واتساپ برای چت های گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید