شرایط بازار سرمایه بهتر می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در هفته ای که بازار سهام بعد از مدت ها یک فرایند صعودی داشت، چند مقام مسئول درباره این بازار اظهار نظر داشتند. امروز هم فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بازار سهام طبیعت یک فرایندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی که اخیراً در شورای عالی بورس گرفتیم یکسری از عوامل محرک تقاضا هست را به جریان انداخته و تقویت کردیم.

شرایط بازار سرمایه بهتر می گردد

آن طور که خبرگزاری ها روایت نموده اند، وی ادامه داد: کسانی که می خواهند در خصوص بازار سرمایه اظهار نظر نمایند و با دقت بیشتر و با رعایت جوانب حواشی این کار را بنمایند.

دژپسند اضافه نمود: سهامداران عزیز مخصوصاً سهامداران حقیقی خیلی دقت نمایند که خیلی از مباحث را باید در تحلیل هایشان قرار دهند و اگر فردی به هر دلیلی اظهار نظر کرد این را به صورت خام نپذیرند.

وی توضیح داد: خوشبختانه در سال گذشته کمتر و سال جاری بیشتر ما به سمت بودجه ای رفتیم که وابستگی اش به نفت خیلی کم شده و امیدواریم این فرایند برای سال 1400 تداوم پیدا کند. برای اظهار نظر قطعی در خصوص مالیات در بودجه باید تا 8 و 9 آذر صبر کنید.

دژپسند اظهار داشت: اگر شرایط پایداری بازار ادامه پیدا کند برای ثبات مستمر در بازار از عرضه های اولیه استفاده خواهیم کرد.

منبع: تجارت نیوز

به "شرایط بازار سرمایه بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازار سرمایه بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید