صحنه ای که دی کاپریو به فیلم جدید تارانتینو اضافه نمود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو یعنی روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در نقش های اصلی از جمله آثار تحسین شده سال میلادی جاری بود که بخش های متفاوتی از آن مورد توجه منتقدان و مخاطبان نهاده شد یا به نوعی جنجال ساز شد.

صحنه ای که دی کاپریو به فیلم جدید تارانتینو اضافه نمود

یکی از این صحنه ها پیش از انتشار فیلم و در تریلرهای اولیه توجه مخاطبان را جلب نموده بود و انتظار دیدنش را در این اثر سینمایی داشتیم. صحنه ای که ریک دالتون (با بازی لئوناردو دی کاپریو) در خلوت با خود حرف میزند و بابت فراموش کردن دیالوگ های فیلم وسترنی که بازیگر آن است به شماتت خود می پردازد.

این صحنه نشان می دهد که دالتون تا چه حد حرفه بازیگری خود را جدی می گیرد و تا چه میزان احساس تنهایی و افول می نماید. با این وجود اساسا کل این صحنه در فیلم نامه تارانتینو وجود نداشته است.

براساس آنچه نوشته شده بود ریک اصلا قرار نبود دیالوگی را فراموش کند که بخواهد بابتش خود را شماتت کند. کل این صحنه در ابتدا صرفا بهانه ای بوده تا درون این فیلم، فرایند ساخت یک اثر وسترن نمایش داده گردد. این موضوع را خود تارانتینو در مصاحبه ای که با خبرگزاری ددلاین داشته پذیرفته است.

به گفته تارانتینو این دی کاپریو بود که پیشنهاد داد شخصیت ریک باید دیالوگ ها را فراموش کند؛ اتفاقی که ظاهرا از نظر دی کاپریو برای عمق دادن به شخصیت کارآمدی داشته است. تارانتینو می گوید از این پیشنهاد خوشش نیامده اما پذیرفته که این صحنه را یک بار به شکل عادی و یک بار هم به پیشنهاد دی کاپریو ضبط کند تا نهایتا هنگام تدوین فیلم تصمیم نهایی را بگیرد.

تارانتینو می گوید به محض اینکه صحنه را برای بار دوم و به شیوه ای که دیکاپریو پیشنهاد داده بود ضبط نموده اند او پی برده که این همان صحنه ای است که باید در فیلم قرار گیرد. این همکاری به عنوان نمونه ای مورد توجه قرار گرفته که نشان می دهد چطور بازیگران می توانند در همکاری با کارگردان به غنی ترکردن فیلم بپردازند و محتوایی را به فیلم بیافزایند که اساسا از پیش وجود نداشته است.

با افزودن این صحنه به فیلم، روزی روزگاری در هالیوود قادر می گردد یک قدم جدی تر در راستای شخصیت پردازی ریک دالتون بردارد. ساختن یک وسترن درون یک وسترن. به گفته تارانتینو با این صحنه دشمنان ریک دیگر صرفا مشتی شخصیت منفی در یک وسترن نیستند بلکه دشمن اصلی او یک دشمن درونی است. شیاطین درونی که او باید با آن ها مبارزه کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "صحنه ای که دی کاپریو به فیلم جدید تارانتینو اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ای که دی کاپریو به فیلم جدید تارانتینو اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید