قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت، تشکر کرد.

قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در پیام دکتر فرهاد ابول نژادیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در این روزهای سخت استان خوزستان و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونای جهش یافته که شهرهای مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است، جا دارد از همت، ایستادگی و همدلی کسانی تقدیر نماییم که برای عبور از شرایط فعلی، صبورانه و متعهدانه در تلاش هستند.

مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان ها است. اینجانب به نمایندگی از مدافعان سلامت خوزستان از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که در طول پاندمی کرونا و به ویژه ایام عید نوروز در کنار مدافعان سلامت ایستادند و تلاش شان در حسن اجرای مصوبات و تاکیدات اعضای محترم ستاد استانی مقابله با کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی، منجر به کاهش قابل توجه ترددها در معابر شهری و بین شهری شد، صمیمانه قدردانی می نمایم.

مردم متعهد استان مان نیز در این روزها همیار مدافعان سلامت برای مهار و به زانو درآوردن امواج بیماری کرونا بوده اند. کسانی که برای پاسداشت نعمت سلامتی، روی بسیاری از تفریحات خود خط کشیدند. فرسایشی شدن فرایند پاندمی، صبوری آنها را کم نکرد، مهمانی ها و دید و بازدیدها را به زمان مناسب دیگری موکول کردند و به عنوان یکی از بارزترین مصادیق همیاری آنها، روز طبیعت را در خانه ماندند. قدردان فداکاری و مشارکت شما مردم عزیز هستم.

امیدوارم با تداوم همکاری شما در رعایت مراقبت های بهداشتی و به ویژه حذف تجمعات به عنوان اصلی ترین نقطه آسیب استان خوزستان یک گام دیگر به روزهای امن و سالم تر نزدیک شویم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردان فداکاری و مشارکت مردم خوزستان در روز طبیعت هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید