لوگوی اپل در گوشیهای آیفون روشن می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از گیزموچاینا، لوگوی اپل پشت تمام محصولات آن وجود دارد. اما به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد قابلیت هایی را به این ویژگی تزیینی در آیفون اضافه کند.

لوگوی اپل در گوشیهای آیفون روشن می گردد

درهمین راستا اپل حق نشر اختراع جدیدی ثبت نموده است. حق نشر مذکور در 18 سپتامبر 2018 در آمریکا به نام دستگاه های الکترونیکی با ویژگی های تزئینی قابل تنظیم ثبت شده است. در اسناد مربوط به آن نیز درباره استفاده از لوگو یا ویژگی های تزئینی دیگر روی قاب برای نشان دادن نوتیفیکیشن شرح داده شده است.

این نوتیفیکیشن ها تماس های ورودی، پیامک یا برنامه ثبت شده در تقویم را نشان می دهند. حتی می توان از این ویژگیهای تزیینی برای فعال سازی دوربین نیز استفاده کرد.

در این حق نشر شرح داده شده که نوتیفیکیشن های مذکور با استفاده از حسگرهای مختلف یا دستگاه های ورودی- خروجی ردیابی می شوند. این حسگرها یا دستگاه ها داخل موبایل نصب می شوند و روشن شدن چراغ لوگو را کنترل می نمایند.

همچنین در حق نشر مذکور ذکر شده احتمالا چراغ ال ای دی نصب شده زیر لوگو با رنگ های مختلفی روشن می گردد تا انواع مختلف نوتیفیکیشن را نشان دهد.

هنوز معین نیست این ویژگی در آیفون 12 تعبیه می گردد یا خیر. اما اپل نخستین شرکتی نیست که چنین ویژگی را برای موبایل عرضه می نماید. پیش از این در لوگوی موبایل موتورلا وان زوم نیز چراغ ال ای دی نصب شده بود که برای نشان دادن نوتیفیکیشن ها روشن می شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لوگوی اپل در گوشیهای آیفون روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی اپل در گوشیهای آیفون روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید