لو رفتن عکس منشوری خانم فوتبالیست تیم ملی ایران ! ، ردپای آقای فوتبالیست !

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان 2 بازیکن نو را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد.گفته می گردد همسر قلی زاده به وسیله وی سفارش شده است تا در تیم ملی فوتبال بانوان باشد.

لو رفتن عکس منشوری خانم فوتبالیست تیم ملی ایران ! ، ردپای آقای فوتبالیست !

تیم ملیفوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن جام ملت های زنان آسیا2022 صعود کرد. تیم ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با رجحان 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام ملت های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر به وسیله مریم ایراندوست راهنمایی می گردد. تیم ملی فوتبال در حال حاضر کوشش می نماید تا پس از حضور در رقابت های جام ملت های آسیا شگفتی ساز گردد. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان یاسمن فرمانی است که در تیم فوتبال شارلوا بازی می نماید.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در 23 آذرماه امسال، 31 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد. تا این نفرات خودشان را برای رقابت های جام ملت های آسیا 2022 هند آماده نمایند.

اما پس از اعلام شدن فهرست اولیه به وسیله سرمربی تیم ملی ایراندوست امروز در تاریخ 27 آذرماه 2 بازیکن دیگر یعنی: یاسمن فرمانی (همسر علی قلی زاده) که در تیم بانوان شارلوا بلژیک توپ می زند و دیگری مریم نامی سنگربان تیم فوتبال پالایش گاز ایلام را به فهرست نفرات دعوت شده افزود.

این درحالی است که در اردوی های قبلی بازیکنان زیادی از جمله افسانه چترنور بازیکن شهرداری سیرجان ترجیح دادند که به جای شرکت در اردوهای تیم ملی در خدمت تیم باشگاهی خود باشند.

منبع : رستا

منبع: رکنا

به "لو رفتن عکس منشوری خانم فوتبالیست تیم ملی ایران ! ، ردپای آقای فوتبالیست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن عکس منشوری خانم فوتبالیست تیم ملی ایران ! ، ردپای آقای فوتبالیست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید