پیروانی: بیرانوند کار بزرگی کرد که تا آخر فصل در پرسپولیس ماند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظرم بیرانوند کار بزرگی کرد و هر لحظه می توانست از پرسپولیس جدا گردد، اما این کار را نکرد.

پیروانی: بیرانوند کار بزرگی کرد که تا آخر فصل در پرسپولیس ماند

به گزارش ، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از بازی این تیم برابر تیم تراکتور گفت: ما هواداران را دوست داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی در بازی امروز رخ بدهد تا هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند خشنود شوند. مطمئن باشید من همه کوشش خود را می کنم تا تیم پرسپولیس همواره پیروز باشد.

پیروانی درباره شرایط علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: بندی در قرارداد بیرانوند وجود دارد که طبق آن، این دروازه بان هر موقع با پرداخت مبلغی می توانست از تیم ما جدا گردد. به نظرم بیرانوند کار بزرگی کرد چون او می توانست هر لحظه از پرسپولیس برود، اما این دروازه بان به علت اینکه جابجایی به سرانجام رسیده بود در پرسپولیس ماندنی شد. همچنین پول انتقالش به تیم بلژیکی را به باشگاه پرسپولیس می دهد و او آخر فصل نوزدهم راهی بلژیک می گردد.

او بیان نمود: بیرانوند پیش از این هم پیشنهاد داشت و اکنون هم او را می خواهند. برای بیرانوند هر جا که می رود آرزوی پیروزیت دارم. همچنین امیدوارم اتفاقات خوبی برای این دروازه بان در نیم فصل دوم رخ بدهد و همراه با پرسپولیس قهرمان گردد و دل هواداران را شاد کند.

پیروانی درباره بازی امروز پرسپولیس و تراکتور گفت: بله بازی مهمی امروز پیش رو داریم البته همه بازی ها برای ما مهم هستند. اکنون هم در صدرجدول هستیم و همه کوشش خود را می کنیم تا قهرمان شویم. به هر حال ما عادت به قهرمانی داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیروانی: بیرانوند کار بزرگی کرد که تا آخر فصل در پرسپولیس ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: بیرانوند کار بزرگی کرد که تا آخر فصل در پرسپولیس ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید