کاهش ارزبری 486 میلیون یورویی با برگزاری 8 میز تعمیق ساخت داخل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت که برگزاری هشت میز تخصصی تعمیق ساخت داخل تا به امروز مجموعا منجر به کاهش 486 میلیون یورو از کشور شده است.

کاهش ارزبری 486 میلیون یورویی با برگزاری 8 میز تعمیق ساخت داخل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، امروز (چهارشنبه) هشتمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل و دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برای ساخت تجهیزات ثابت خط تولید متانول برگزار شد که منجر به کاهش 32 میلیون یورویی خروج ارز از کشور خواهد شد.

در این نشست مهدی صادقی نیارکی اظهار کرد: در راستای سیاست های وزارت صمت که خواستار راه اندازی سایت های بزرگ در مناطق دوردست است، این پروژه در یکی از شهرهای استان بوشهر به نام سیراف انجام خواهد شد.

وی ساخت بویلر و راکتور را از جمله موضوعات این پروژه عنوان کرد و گفت که زمان تحویل بسته به نوع تجهیزات 15 تا 21 ماه در نظر گرفته شده است.

صادقی مجموع مبلغ قرارداد امضا شده دو میز تخصصی تعمیق ساخت داخل پتروشیمی را 92 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: در هشت میز تخصصی تعمیق ساخت داخل که تا به امروز برگزار شده منجر به کاهش ارزبری 275 میلیون یورو در خودرو، 118 میلیون یورو در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات و حدود یک میلیون یورو در صنعت مس خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول تا خاتمه سال جاری سایر میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در بخش های فولاد، لوازم خانگی، پتروشیمی، تاسیسات و خودرو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش ارزبری 486 میلیون یورویی با برگزاری 8 میز تعمیق ساخت داخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ارزبری 486 میلیون یورویی با برگزاری 8 میز تعمیق ساخت داخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید