ال جی طراحی های مفهومی OLED به صورت سواری مجازی و جایگاه رسانه ای را رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، ال جی در ماه آینده دو محصول مفهومی OLED منعطف را به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد، اما این شرکت تصمیم گرفت منتظر نمایش این نمایشگاه نماند.

ال جی طراحی های مفهومی OLED به صورت سواری مجازی و جایگاه رسانه ای را رونمایی کرد

اولین محصول عجیب ال جی، جایگاه رسانه ا یا Media Chair نام دارد که در تصویر بالا مشاهده می کنید. ال جی آن را به عنوان یک دستگاه آرامش بخش مدرن توصیف می نماید که یک صفحه نمایش 55 اینچی OLED خمیده را با یک تکیه گاه ادغام می نماید تا یک ابزار شگفت انگیز برای مشاهده فیلم و تفریح را نشان بدهد.

انحنای صفحه نمایش دارای شعاع 1500 R است و فناوری صدای سینمایی (CSO) در آن استفاده شده. صفحه نمایش خمیده برای فراوری صدا بدون احتیاج به بلندگو های خارجی است و به لرزش پیدامی نماید.

یک دکمه روی دسته این وسیله به کاربر اجازه می دهد تا پنل OLED را عمودی و افقی تغییر جهت دهد و در نتیجه امکان تماشای راحت فیلم و بعلاوه پیمایش آسان وب و رسانه های اجتماعی را فراهم کند.

دومین محصول مفهومی سواری مجازی یا Virtual Ride نام دارد و برداشت آینده نگر ال جی از دوچرخه ثابت داخل ساختمان است. سه پنل OLED به یکدیگر متصل شده اند تا یک نمایشگر بزرگ، خمیده و r شکل ایجاد نمایند که دوچره سوار می تواند آن را هم در جلو و هم در بالای موقعیت نشسته خود مشاهده کند. ال جی معتقد است که Virtual Ride ورزش در خانه را به سطح تازه ای ارتقا می دهد و حال و هوا و شرایط ورزش در فضای آزاد را به داخل خانه می آورد.

ال جی اشاره نکرده که آیا شانسی برای فراوری این محصولات مفهومی وجود دارد یا آنها در همین حد ایده باقی خواهند ماند. در واقع ال جی از این محصولات برای برجسته کردن پتانسیل زیاد و تطبیق پذیری گسترده OLED ساخت خود، استفاده می نماید.پاره ای از فناوری ها استفاده شده از اینها ماننند صفحات نمایشی که در عین حال اسپیکر هم هستند، احتمالا وارد محصولات دیگر ال جی خواهند شد. انتظار می رود هر دوی این محصولات را با جزئیات بیشتری در 4 ژانویه در لاس وگاس ببینید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "ال جی طراحی های مفهومی OLED به صورت سواری مجازی و جایگاه رسانه ای را رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی طراحی های مفهومی OLED به صورت سواری مجازی و جایگاه رسانه ای را رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید