ثبت تخلف با تجهیزات بومی ممکن شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، یک شرکت دانش بنیان در کشورمان توانسته به دانش طراحی و فراوری دوربین های سرعت سنج و چند محصول دیگر دست پیدا کند.

ثبت تخلف با تجهیزات بومی ممکن شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، حسین توحیدی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره یکی از محصولات این شرکت با نام دوربین سرعت سنجی ثابت شرح داد: این دوربین در جاده ها و خیابان ها نصب می گردد و کار و وظیفه میزان سرعت و خواندن پلاک خودروهای عبور شده را دارد.

وی ادامه داد: این دوربین از الگوریتم پردازش تصویر برای سنجش سرعت و خواندن پلاک خودرو استفاده می نماید. در این دوربین خطای سرعت سنجی حدود یک درصد و دقت پلاک خوانی آن بیش از 95 درصد است.

این فعال فناور درباره دیگر محصولات فراوری شده این شرکت، گفت: علاوه بر دوربین سرعت سنجی ثابت و دوربین پلاک خوان، سرعت سنج خودرویی، دوربین پلاک خوان کارابین، سامانه راداری ثبت تخلف سرعت، ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز، سیستم تخمین بار و سامانه سرعت سنج لیزری از دیگر محصولات فراوری شده این شرکت دانش بنیان هستند.

توحیدی شرح داد: در بحث دوربین های ترافیکی، به دلیل این که حروف الفبا و اعدادی که در زبان فارسی استفاده می کنیم، بسیاری شبیه به هم هستند، در نتیجه کار علمی بسیاری بر روی این دوربین ها اجرا شده است که خوشبختانه در این رابطه توانسته ایم محصول نهایی را با کیفیت و کارایی بسیار خوبی به بازار عرضه کنیم.

وی به اختلاف قیمت بین محصول این شرکت و نمونه مشابه خارجی آن اشاره و گفت: قیمت تمام شده این سیستم ها بسیار پایین تر از نمونه های خارجی آن است.

توحیدی همچنین افزود: دوربین سرعت سنج و دوربین ترافیکی این شرکت توانسته است استاندارد CE اتحادیه اروپا را کسب کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره واردات محصولات مشابه ساخت این شرکت، گفت: همچنان نمونه مشابه این محصولات از چین وارد کشور می گردد و در داخل نیز، یکی دو شرکت وجود دارند که نمونه مشابه این محصولات را فراوری می نمایند، ولی به لحاظ فنی با یکدیگر متفاوت هستند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، این فعال فناور به موضوع اشتغال زایی اشاره و گفت: در این شرکت برای 32 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت تخلف با تجهیزات بومی ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت تخلف با تجهیزات بومی ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید