صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت هفته آینده از اپ استور حذف می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اینطور که به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد پشتیبانی از صفحه کلید SwiftKey را در iOS متوقف کند؛ به همین دلیل این اپلیکیشن در تاریخ 13 مهر به صورت کامل از اپ استور حذف خواهد شد.

صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت هفته آینده از اپ استور حذف می گردد

با اعلام رسمی مایکروسافت، صفحه کلید SwiftKey قرار است از این پس از اپ استور حذف گردد و دیگر هم هیچوقت پشتیبانی نخواهد شد. این یعنی آن دسته از کاربرانی که این صفحه کلید را روی گوشی آیفون خود نصب دارند، تا زمانی که حذفش ننمایند می توانند از آن استفاده نمایند اما دیگر هیچ آپدیتی برای آن دریافت نخواهند کرد. البته مایکروسافت به پشتیبانی از این صفحه کلید در سیستم عامل اندروید ادامه خواهد داد.

اینطور که به نظر می رسد، کاربران بارها از بابت مسئله ای که در این صفحه کلید وجود داشت گله نموده بودند. ظاهرا چندین ماه بود که مایکروسافت هیچ اقدامی برای برطرف این مشکل انجام نمی داد تا اینکه با آنالیز شرایط این اپلیکیشن در اپ استور، کاربران دریافتند که این شرکت بیش از یک سال است که اصلا SwiftKey را آپدیت ننموده تا این شبهه به وجود بیاید که مایکروسافت احتمالا دیگر برنامه ای برای پشتیبانی از این اپلیکیشن در iOS ندارد.

حالا هم که خود مایکروسافت این موضوع را رسما اعلام نموده دیگر جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی ماند. اما موضوع اینجاست که نمی دانیم چرا چنین تصمیمی گرفته شده است. SwiftKey از سال 2014 تا به امروز در iOS در دسترس قرار داشته؛ یعنی دو سال قبل از اینکه اصلا مایکروسافت امتیاز آن را خریداری کند. باید دید آیا شرح خاصی برای این تصمیم وجود دارد یا خیر.

صرفا جهت اطلاع باید بگوییم SwiftKey در اپ استور توانسته امتیاز 4.6 را از بیش از 97 هزار نظر کسب کند. این اپلیکیشن در حال حاضر (تا قبل از 5 اکتبر، 13 مهر) به صورت رایگان در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار گرفته است اما از خرید درون برنامه ای هم پشتیبانی می نماید. بنابراین اگر مایل به نصب آن هستید، همین حالا باید اقدام کنید ولی این موضوع را هم در نظر داشته باشید با پاک کردن آن یا تغییر گوشی، دیگر قادر به دانلود آن از اپ استور نخواهید بود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت هفته آینده از اپ استور حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت هفته آینده از اپ استور حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید