مدل کفش اسپرت دخترانه 2016

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، کفش اسپرت کفش استانداردی است که باید موقع ورزش و یا پیاده روی بپوشیم. در اینجا کلکسیون انواع مدل کفش اسپرت دخترانه 2016 را مشاهده خواهید کرد.

مدل کفش اسپرت دخترانه 2016

کفش

بدون شک تا به حال این جمله را زیاد شنیده اید که پا، قلب دوم انسان است. از قدیم، بسیاری از افراد بر این باور بودند که نقاط مشخصی از کف پا، نشان گر سلامت بدن هستند و احتیاج به مراقبت زیادی دارند پس به همین دلیل، برای انتخاب کفش مناسب باید قبل از هر چیز، راحتی پا را در نظر گرفت.

به طور کلی می توان کفش را به چند دسته مهم از جمله کفش مجلسی، کفش اسپرت، کفش کوهنوردی و ... تقسیم نمود که هر یک از آن ها باید دارای فاکتورهای خاصی برای راحتی و سلامت پا باشند. موضوع بحث ما این بار؛ انواع مدل های کفش اسپرت دخترانه است و قصد داریم نکات مهم درباره خرید کفش اسپرت دخترانه را به شما شرح دهیم تا با در نظر داشتن این نکات، یک خرید مناسب، مقرون به صرفه و درست داشته باشید.

نکات مهم درباره انتخاب و خرید کفش اسپرت دخترانه:

  1. یک کفش اسپرت مناسب کفشی است که در صورت پوشیده شدن طولانی مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد.
  2. هنگام انتخاب کفش اسپرت به این نکته مهم خیلی توجه کنید که انگشت پای تان دچار تغییر حالت نشده و یا کناره های پای تان تحت فشار قرار نداشته باشد.
  3. سعی کنید موقع انتخاب کفش، فقط ظاهر و رنگ آن را ملاک قرار ندهید،یک کفش مناسب باید از هر لحاظ مانع از آسیب دیدن پای شما در برابر گرما، سرما و ناهمواری های زمین باشد.
  4. موقع انتخاب کفش، داشتن بیماری هایی نظیر دیابت، انتخاب شما را محدود می نماید ولی با در نظر دریافت بیماری و یاری دریافت از فروشنده، سعی کنید انتخابی صحیح داشته باشید.
  5. اگر باردار هستید، کفشی انتخاب کنید که فشار زیادی روی پا و کمر شما وارد نکند. انتخاب شما باید کفشی شبیه به کفش های طبی و تخت باشد که جنسی نرم و انعطاف پذیر دارند زیرا در این دوران، معمولا پاها بین نیم تا یک نمره، تغییر سایز خواهند داشت پس انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است.
  6. اگر سابقه کمردردهای مزمن دارید، حتما با فروشنده این موضوع را مطرح کنید و سعی کنید از کفش های اسپرت طبی بهره ببرید زیرا این کمردردها گاهی به دلیل پوشیدن کفش های نامناسب و غیراستاندارد ناشی می شوند.
  7. قبل از خرید کفش اسپرت، حتما چندبار آن را بپوشید و در فروشگاه چند قدم بردارید تا مطمین شوید که کفش به خوبی اندازه است و به پای شما فشاری وارد نمی نماید.
  8. بهترین زمان خرید کفش، انتها روز است زیرا پاهای شما در طول روز دما، فشار و استرس زیادی را تحمل نموده و شب هنگام، برای مشخص سایز دقیق و مناسب پا زمان مناسب تری خواهد بود.
  9. هنگام خرید کفش اسپرت یا هر کفش دیگری، بهتر است یک جفت جوراب مناسب به پا داشته باشید که نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم باشد.
  10. بهترین کفش اسپرت یا کفش پیاده روی، کفشی است که تمام سطح پاها را دربر بگیرد و هنگام ورزش یا پیاده روی، به عنوان یک محافظ برای پا عمل کند.
  11. یک کفش اسپرت استاندارد باید انعطاف پذیر باشد و پا بعد از چند دقیقه راه رفتن در آن خسته نشود.
  12. کفش پیاده روی یا کفش اسپرت باید بسیار سبک باشد گویی اصلا کفشی به پا ندارید.
  13. اگر کفش اسپرت را بیشتر برای پیاده روی استفاده می کنید، بهتر است کفش های ساق دار را انتخاب کنید که در پیاده روی های طولانی مدت به ساق پای شما آسیب نزند.
با این شرحات به سراغ کلکسیون کدل کفش اسپرت دخترانه 2016 می رویم. با ادامه مطلب همراه باشید.

کلکسیون کفش اسپرت دخترانه 2016:

گردآوری: مجله اینترنتی وبلاگ کاتالوگ و بروشور

منبع: setare.com

به "مدل کفش اسپرت دخترانه 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کفش اسپرت دخترانه 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید