نشست جمع بندی هیات داوران جشنواره سلفی 20 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تهران (پانا) - نشست جمع بندی هیات داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 روز گذشته(پنجشنبه 2 آبان) در مرکز نوآوری صبا برگزار گردید و 59 فیلم راه یافته به بخش های مختلف، مورد داوری نهایی قرار گرفتند.

نشست جمع بندی هیات داوران جشنواره سلفی 20 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20، در جلسه هیات داوران این جشنواره که با حضور مهرداد خوشبخت، محمدرضا بهشتی منفرد، افشین هاشمی، سحر مصیبی هروی، کریم امینی و مرجان ریاحی و حضور آنلاین ماهایا پطروسیان برگزار گردید، منتخبان هر بخش نهایی شدند. همچنین در این جلسه مریم دوستی دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 ضمن قدردانی از دقت نظر داوران در انتخاب آثار و همراهی شان با این رویداد گفت این جشنواره 5 آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه خواهد داد.

لازم به ذکر است که مهلت نظرسنجی بهترین فیلم مردمی جشنواره فیلم کوتاه سلفی20، خاتمه 4 آبان ماه در سامانه هاشور به خاتمه می رسد و منتخب این بخش نیز در اختتامیه جشنواره معرفی خواهد شد.

اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 به دبیری مریم دوستی و با همراهی سازمان شهرداری تهران، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، سامانه هاشور، مرکز نوآوری صبا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نشست جمع بندی هیات داوران جشنواره سلفی 20 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست جمع بندی هیات داوران جشنواره سلفی 20 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید