کاربران گوگل پیکسل در ارتباط LTE مشکل دارند!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، وب سایت گجت نیوز: گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) اولین گوشی هایی بودند که توسط گوگل طراحی و از طریق اچ تی سی ساخته شدند که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید؛ اندروید 7.1 نیز روی آنها نصب شده بود.

کاربران گوگل پیکسل در ارتباط LTE مشکل دارند!

اما اخیرا بعضی از کاربران گوگل پیکسل شکایت هایی مبنی بر وجود مشکل در ارتباط LTE این گوشی داشتند.

همانطور که می دانید، طراحی گوشی های پیکسل توسط گوگل یک مزیت بزرگ به همراه داشت؛ سخت افزار پیکسل ها هماهنگی کاملی با آخرین و بهترین نسخه اندروید و امکانات آن نظیر گوگل اسیستنت دارد.

این گوشی ها با وجود یک دوربین فوق العاده در قاب پشتی، توانسته اند نظر اکثر کارشناسان را به خود جلب نموده و در آنالیز های معتبر و مختلف، امتیاز 9 از 10 را به خود اختصاص دهند.

این گوشی ها در بیشتر قسمت ها کاملا بی عیب بوده و مشکل خاصی در آنها مشاهده نشده است. اما اخیرا تعدادی از کاربران گوگل پیکسل گزارش داده اند که ارتباط نسل چهارم LTE در این گوشی ها ثابت نبوده و با مشکل همراه است. برای مثال، بعضی از اپراتورهای آمریکای جنوبی و کانادا که از فرکانس باند 4 استفاده می نمایند، وجود مشکل در ارتباط LTE گوشی های پیکسل را گزارش داده اند.

جالب اینجاست که اپراتورهایی نظیر AT&T، ورایزن و T-Mobile نیز در ایالات متحده از باند 4 ارتباطات استفاده می نمایند اما تا به حال مشکل در ارتباط LTE گوشی های پیکسل در ایالات متحده گزارش نشده است.

گویا این مشکل فقط در تعداد کمی از اپراتورهای تلفن همراه وجود دارد. اپراتور کلارو (Claro) که در آمریکای جنوبی فعالیت می نماید، یکی از همین اپراتورها است. کاربران اپراتورهای کانادایی Telus و Bell نیز وجود مشکل در ارتباط LTE گوگل پیکسل را گزارش داده اند. گوگل به وجود این مشکل اذعان نموده اما هنوز دلیلی برای آن نیاورده است.

تنها امیدواری کاربران گوگل پیکسل این است که گوگل هر چه زودتر یک بسته به روزرسانی جهت حل این مشکل عرضه کند. ون به طور میانگین ماهانه به بیش از سه هزار نفر از مصرف نمایندگان این دو برند خدمات ارائه نموده اند.

منبع: برترین ها

به "کاربران گوگل پیکسل در ارتباط LTE مشکل دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران گوگل پیکسل در ارتباط LTE مشکل دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید